DevExpress v2012 vol 1.7 Yayınlandı!


DXperience v2012 vol 1.7 yayınlandı! Bununla birlikte düzeltilmiş olarak hataları aşağıdaki bağlantıdan takip edebilirsiniz:

http://www.devexpress.com/Support/WhatsNew/DXperience/files/12.1.7.xml

Lisanslı kullananlar için indirme bağlantısı: https://www.devexpress.com/ClientCenter/Downloads/#DownloadManager

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

8 Responses to DevExpress v2012 vol 1.7 Yayınlandı!

  1. serkan diyor ki:

    iyi günler.ben vs 12 ye devexp. demo yükledim fakat asp.net de sayfa oluştururken source kısmında script tagları arasına kod yazdığım zaman intellisens çıkıyordu fakat devexp. yüklemeden sonra artık intellisens özelliğiyle kod tamamlayamıyorum.bu durumla ilgili yardmcı olabilirmisiniz.

  2. Mert ŞAHİN diyor ki:

    Merhaba Mehmet Bey.
    Ben devexpress e merak saldım. Gridview içine herhangi bir textbox , label veya button koyduğum zaman. aspx sayfasının code view kısmından ulaşamıyorum. Ulaşamadığım için gridviewları efektif kullanamıyorum. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla şimdiden teşekkürler

  3. ali diyor ki:

    Mehmet Bey Merhabalar Sizi içtenlikle takip ediyorum bazı projelerimde crack li olarak en az 11 aydır devexpress kullanıyorum .net ve winforms uygulamalarında yayınlama ve uygulama herhangi bir sıkıntım yok sorum sadece şu Çözüm Gezgininde ” proje_TemporaryKey.pfx ” şeklinde şifreli bir sayfa var daha önce karşılaştınızmı endişe edicek herhangi bir durum oluştururmu ? Anlamı Geçici Şifre demek olduğundan

    Şimdiden Çok Teşekkürler

  4. ali diyor ki:

    Yasal anlamda sorun değilde uygulama zamanla çalışmaz hale gelirmi şeklinde sormuştum.

Bir Cevap Yazın

