DevExpress 2012 Yol Haritası


Arkadaşlar,

DevExpress’in 2012 yılı için yol haritası yayınlandı. Öne çıkan yeniliklerin geçtiğimiz günlerde yayınlanan DxV2’de olduğu gibi dokunmatik desteği, Windows 8 ile uyum, ASP.NET MVC, Silverlight 5 etrafında döndüğü açıkça ortada! =]

DevExpress hep olduğu gibi Microsoft’un ön planda tuttuğu yeniliklere önem veriyor.

Buyurun, yol haritası: http://www.devexpress.com/Home/Announces/Roadmap-2012.xml

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

4 Responses to DevExpress 2012 Yol Haritası

  1. sinan diyor ki:

    iyi geceler mehmet bey. Size devexpress konusunda danışmak istiyorum. Devexpress 2011 kontrollerini kullanıyorum ancak aniden bazen visual studiodan yok oluyorlar ve toolbox da goremiyorum kotnrolleri ama kotnroller formlarda çalışıyor daha onceden yaptıgım kontroller hatada vermiyor… böyle bir sorun ile karşılaştınız mı acaba teşekkür ederim.

  2. hamdimertsahin diyor ki:

    merhaba mehmet bey,
    DevExpress ile bazı sorunlar yaşıyorum size danışmak istedim. Şunu belirtmem gerekiyor ki deneme sürümünü kullanıyorum. Proje yi ilk yaptığımda üst menü görünüyordu ama şu görünmüyor. Devexpress bu tür hatalar verir mi? Ya da bunun sebebi deneme sürümü olduğu için midir. Teşekkürler kolay gelsin.

Bir Cevap Yazın

