iPhone’un Yedekleme Sorununa Irkçı Bir Çözüm Bulduk!


Bazı iTunes’ların iPhone’u yedeklerken aşağıdaki hatayı verdiğini biliyoruz:

“iTunes could not backup the iPhone “iPhone” because the backup session failed.”

“Yedekleme oturumu başarısız olduğu için iTunes, “x” adlı iPhonu’u yedekleyemedi.”

Bunun çözümü olarak sunulan önerilerse eski yedeğin silinerek tekrar denenmesi, Windows hesabının değiştirilmesi, Roaming klasöründeki Apple Computer klasörünün değiştirilmesi yönünde. Ama tüm bunlar Windows 7 64 Bit bir işletim sisteminde işe yaramazsa ne yapmalıyız? Evet, sorunun ırkçı çözümüne geliyorum:

Eğer bilgisayarınızın ‘Saat dilimi’ni İstanbul dışında herhangi bir başkentin saat dilimi olarak değiştirirseniz, iTunes yedekleme oturumunu gayet başarılı bir şekilde tamamlayabiliyor. İstanbul dışında Atina, Helsinki, Amerika gibi yerleri denedik; gördük. Bunun bilinçli bir yaklaşım olup olmadığı, bug olup olmadığı, rastlantı olduğuna dair olasılıklar kendi aralarında kapışıyor olsa da sorunun çözümüne ırkçı bir şekilde yaklaşarak çözmüş bulunuyoruz.

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

6 Responses to iPhone’un Yedekleme Sorununa Irkçı Bir Çözüm Bulduk!

  1. EA diyor ki:

    okadar cok yol denedim, o kadar cok sey yaptim ki backup hatasi icin.. region degstrmekle olcagi 40 yil dusunsem aklima gelmezdi.. Walla olduda saolasin..

  2. Gökhan Dedeoğlu diyor ki:

    Evet ben de bugün denedim ve oldu. Çok teşekkür ederim.

  3. hdtvguide diyor ki:

    valla ben de kafayı yiyordum ama gerçekten zaman dilimi değiştirince düzeliyor.

  4. Yasin diyor ki:

    Eğer icloud yedeği ise haklı olabilirsiniz. ama yerel klasöre yedek almak için böyle bir sorun yok. icloud yedeği için de doğru cihaz ve doğru itunes hesabı ile oturum açmamanız sonucunda böyle bir hata ortaya çıkıyor.

Bir Cevap Yazın

