DevExpress Kurulumu Sırasında Oluşabilecek Hatalar


Bugün format attıktan sonra DevExpress’in kurulumunu iki kere başlattım ama iki seferinde de finishi göremedim. İlk seferde dış etkenlerden kaynaklı bir sıkıntı olabileceğini düşünerek öteledim ama üçüncü kurulum sonunda finishi görmeme karşın ekranda şu hatalar vardı:

Template oluşturulamadı, nesneler oluşturulamadı vb.

Bunun nedeni ne diye aval aval bakarken Visual Studio 2008’in bir uyarı penceresi dikkatimi çekti. Visual Studio 2008’i başlatmak istiyormusunuz tadında güzel mi güzel bir uyarı penceresiydi. Meğerse Visual Studio 2008’i bir kereye mahsus çalıştırmadan DevExpress 11’i kurduğumuzda, Visual Studio 2008 yokmuş gibi davranıyor -ya da benzeri bir yok sayma- ve gerekli kurulumları yapamıyormuş.

E tabii bu yüklemeler yapılamadı diye DevExpress’i kaldırmadım. Daha önceki bir yazımdan yola çıkarak toolbox’ı tekrar yarattırdım:

https://mehmetkaplan.wordpress.com/2011/08/25/devexpress-nesnelerinin-toolboxda-gorunmemesi/

Haydi kolay gelsin.

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

Bir Cevap Yazın

