Mehmet KAPLAN ve Blogu hk.


Merhabalar,

Eveet, yaklaşık bir buçuk yıldır blogumda bildiklerimi, karşılaştıklarımı yazıp yardımcı olmaya çalışıyorum. Bu sürece başlamadan önce ilk amacım öğrendiklerimi unutmamak ve daha sonra “neler yapmışım?” diye baktığımda düzenli bir şekilde görmekti. Bu kayıtların tek benim için değil herkes için yararlı olması adına blogumda tutmaya karar vermiş ve yayına açmıştım. Bunu yapmış olmaktan elbet pişman değilim ama yanlış anlaşılmaların önüne geçmek adına bir hatırlatma yapmak istiyorum.

1) Mehmet KAPLAN ücretsiz destek veren ve her şeyi bilen bir Microsoft botu değildir. Bildiklerini paylaşan ve yardımcı olduğunda kendini iyi hisseden herhangi bir programlama meraklısıdır.

2)Mehmet KAPLAN kaynak göstermek şartıyla alıntı yapar ve kendi yazılarının alıntılanmasına yine kaynak göstermek koşuluyla izin verir.

3)Mehmet KAPLAN kendini her yoruma, her epostaya cevap vermek gibi bir amaca adamamıştır.

4)Mehmet KAPLAN şu ana kadar birilerinin işine yarasın ya da yaramasın 265 yazı paylaşmıştır. Bu yazılardan yararlandığı hâlde teşekkür etmekten aciz olan, aciz olduğu yetmiyormuş gibi yetersiz, kopyala\yapıştır vs gibi haksız eleştirilerle gelenleri umursamamaktadır.

İkinci kez hatırlatmak gereği duyuyorum; yalnızca ve yalnızca karşılaştıklarımı, öğrendiklerimi unutmamak için çıktığım yolda, başkaları da yararlansın diye yazıyorum. Buna karşın yardımcı olabileceğim konularda olmaya çalışıyorum. Tüm bunlara karşı işin nankörlük, ukalalık boyutunda olanları uzak durmaya davet ediyorum.

Hepimize gani gani hayal gücü diliyorum =]

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

Bir Cevap Yazın

