İpinUcu ~ 64 – WPF DevExpress TextEdit’in Regex ile Beraber Kullanımı


WPF DevExpress TextEdit’in Regex ile Beraber Kullanımı konusu VS 2010 ve DevExpress 2010 ile test edilmiştir.

Telefon numarası için:

<dxe:TextEdit   x:Name=”editor”        MaskType=”Simple”        Mask=”(999)000-00-00″/>

Tarih için:

<dxe:TextEdit   x:Name=”dateeditor”  MaskType=”Simple”  Mask=”99/99/00″/>

Saat için:

<dxe:TextEdit  x:Name=”timeeditor”  MaskType=”Simple”  Mask=”90:00:00 >LL”/>

Rakamlar için:

<dxe:TextEdit    x:Name=”numbereditor” MaskType=”Simple”  Mask=”99999″/>

Belli aralıktaki rakamlar için:

<dxe:TextEdit x:Name=”numberEditor2″  MaskType=”Simple”  Mask=”00000-9999″/>

Daha ayrıntılı bilgiye demodan ulaşabilirsiniz:

http://demos.devexpress.com/DXEditorsDemos/

Haydi kolay gelsin.

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

6 Responses to İpinUcu ~ 64 – WPF DevExpress TextEdit’in Regex ile Beraber Kullanımı

  1. tekserkan diyor ki:

    iyi günler ben bu devexpresss compenentlerinin xaml kısmındaki kullanım şekllerini nerden bakabilirim.bir kaç özelliğini yazmışsınız fakat ben o kadar devexpresi krcalamama rağmen bulamadım kullanım şekillerini veya amaçlarını. nerden baktığınızı anlatabilirmisiniz acaba..

    birkaçtane örnek olarak yazmışsınız.ben bunları daha faklı kulanımlarını yani sadece sayısal değer değilde sadece strin abcd gibi sayısal olmayan değer girilmesini sağlayan kod kısmı gibi.
    Telefon numarası için:

    Tarih için:

    Saat için:

    LL”/>

    Rakamlar için:

    Belli aralıktaki rakamlar için:

  2. tekserkan diyor ki:

    tam nerden bakılıyor.örnek olarak bu textedit in regex ile beraber kullanım kodlarını çeren sayfayı gönderebilirmisin mesaj olarak..

    • Mehmet KAPLAN diyor ki:

      Lütfen bu kadar beklentili olmayın, biraz kurcalarsanız kendiniz bulursunuz.

      • tekserkan diyor ki:

        bilginiz için sağolun.biraz aradıktan sonra kodları buldum.mesaj atmamın bir beklentim olduğundan değil yardım edebileceğinizi düşündüğüm için mesaj attım.rahatsız olduysanız kusura bakmayın.

      • Mehmet KAPLAN diyor ki:

        Rahatsızlık yok ama biraz sabırlı olup, incelediğiniz yerlerin içini dışına getirmeyi adet haline getirmelisiniz. Sizin için söylüyorum.

Bir Cevap Yazın

