İpinUcu ~ 40 – WPF GridView’da Değerlerin Düzeltilmesini Engellemek (ReadOnly & Not Editable)


WPF GridView’da Değerlerin Düzeltilemsini Engellemek (Not Editable) için IsReadOnly özelliğini true yapmak yeterli olacaktır. Benim canımı sıkan bir konu olmuştu.🙂

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

3 Responses to İpinUcu ~ 40 – WPF GridView’da Değerlerin Düzeltilmesini Engellemek (ReadOnly & Not Editable)

  1. smy diyor ki:

    sadece bir kolonu yapmak istiyorum ,şu kodu yazdım ama hata alıyorum,hata aşağıda:
    gridViewTeklif.Columns[(int)eTeklif.SatilanMiktar].OptionsColumn.ReadOnly = true;
    gridViewTeklif.Columns[(int)eTeklif.SatilanMiktar].OptionsColumn.AllowEdit = false;

    Index was out of range.Must be non-negative and less than the size of the collection.Parameter name:Index

  2. Mehmet KAPLAN diyor ki:

    Buradaki sorun Columns[] kısmına girdiğiniz index değeriyle ilgili. Oraya girilen int türündeki değerin GridView’de bir karşılığı yok diye düşünüyorum. [“column adı”] olarak deneyebilirsiniz. Şu an kurulu olmadığı için emin olamıyorum. Bir de şurada aynı konu işlenmiş:
    http://community.devexpress.com/forums/p/57195/321656.aspx

Bir Cevap Yazın

