DevExpress XtraGrid’te (C# GridView) Satırdaki Yazıları Kalınlaştırmak ve Fontunu Değiştirmek (Row \ Font \ Bold)


DevExpress XtraGrid’te (C# GridView) Satırdaki Yazıları Kalınlaştırmak (Row \ Font \ Bold) için GridView’in Row_Style olayına şu kodları yazıyoruz:

GridView View = sender as GridView;
if (e.RowHandle >= 0)
{
string okunma = View.GetRowCellDisplayText(e.RowHandle , View.Columns[“Istek_Okundu”]);
if (okunma == “Okunmadı”)
{

e.Appearance.Font = new Font(e.Appearance.GetFont() ,
FontStyle.Bold);

}
}

Istek_Okundu alanı Okunmadı olarak kalın olarak yazılacaktır. Eğer font tipini değiştirmek istersek e.Appearance.GetFont() yerine istediğimiz fontu yazabiliriz.

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

6 Responses to DevExpress XtraGrid’te (C# GridView) Satırdaki Yazıları Kalınlaştırmak ve Fontunu Değiştirmek (Row \ Font \ Bold)

  1. Yunus diyor ki:

    GridView in Row_Style olayını ben bulamadım,

  2. Emre diyor ki:

    Mehmet bey gridcontrol ile gridview ayrı şeyler mi..? yada gridcontrol eklediğimde m gridview eklemeliyim anlamadım. devexpressde gridview diye bir component göremedim.. yazınızı tesadüfen gördüm.. Amacım seçili satırları almak ama gridcontrol eventlarında selectedrows diye birşey yok.. ne yapmalıyım..?
    Teşekkür ederim

  3. Bünyamin Öget diyor ki:

    Hocam ,Windows formda devexpress gridview kullanıyorum gridteki bir hücrenin değerini nasıl değiştirebilirim . gridView1_CellValueChanged metodunda bir hücrenin değeri değiştiğinde ben başka bir hücredeki değerin güncellenmesini istiyorum.

Bir Cevap Yazın

