DevExpress GridView ve ASPxGridView'da İstenilen Alanı Gruplamak


Columns’taki alan adının GroupIndex’ini 0 (sıfır) yaparsak o alana göre gruplandırma yapar. İkincil ya da üçüncül gruplamalar için 1-2 diye devam edebilirsiniz.

Hakkında Mehmet KAPLAN
mehmet.kaplan@hotmail.com.tr https://mehmetkaplan.wordpress.com/mehmetkaplan/

5 Responses to DevExpress GridView ve ASPxGridView'da İstenilen Alanı Gruplamak

  1. MarcoPolo diyor ki:

    Selamlar
    aspgridview kullanarak bir websitesi yaptım basit bir şey fakat sunucuya taşıdığımda her ne yaparsam yapayım stil dosyalarını görmüyor. Yardımcı olabilirmisiniz

  2. MarcoPolo diyor ki:

    Öncelikle Cevap için teşekkürler,
    VS2010 içerisinde web sitesi olarak bir proje açıyorum. Toolbox dan bir adet aspxgridview nesnesi ekliyorum veritabanı bağlantısını yapıyorum. Localde çalıştırdığımda herhangi bir problem görünmüyor gayet güzel çalışıyor. Serverimde windows 2003 kurulu ve üzerinde IIS asp.net framework 4 çalışıyor. Bu proje için ekledim IIS de. İhtiyaç olan dll leri de server 2003 üzerinde GAC a kaydediyorum. Orda da bir problem yok. Herhangi bir dll hatası almıyorum. Projenin Bin klasöründe herhangi bir dll dosyası yok zaten hepsini gac a yükledim.

    Inetpub/wwwroot klasörünün içine projeyi kopyala yapıştır ile kopyalıyorum (Publish de denedim) uzakdan yani ip üzerinden http://ipadres/default.aspx veya http://localhost/default.aspx dediğimde sayfa geliyor fakat ne style dosyalarını görüyor nede script kodlarını görüyor. Firefox web developer eklentisinde yüklemeyi incelediğimde AspxClientGridview is not defined ve WebForm_InitCallback is not defined hatalarını alıyorum.

    1 Haftadır bunun için uğraşıyorum. devexpress kendi sitesinden httpmodulehandle nasıl yüklenir vb durumları defalarca kez denedim. Bir türlü çözüm bulamamaktayım.

    Sanki IIS üzerin de bir ayar yapmak mı gerekiyor dersiniz. Bu konuda her türlü fikre ve öneriye açığım. Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler

  3. Hasan ZORLU diyor ki:

    ASPxThemeDeployer ile ilgili siteye size gerekli olan tema dosyalarınızı oluşturarak sunucuya atarsanız eğer o zaman temalarınız görünecektir.

Bir Cevap Yazın

